حسین کاظمی و پرسپولیس

در شرایطی که کمتر از 15 روز تا پایان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باقی نمانده پرسپولیسی ها همچنان برای پر کردن کمبودها در برخی پست ها تحرک چندانی نشان نداده اند.

به نظر می رسد کلیدی ترین پستی کمبود بازیکنان مطمئن را احساس می کند، پست هافبک دفاعی است. برای این پست پرسپولیسی ها مازیار زارع و حسین بادامکی را در اختیار دارند و سامان آقازمانی هم می تواند ذخیره این دو نفر باشد. اما برای این پست مهم باید بازیکنان قابل اتکا تری جذب شوند. مازیار زارع می تواند بازیکن مطمئنی باشد اما در کنار او به جای بادامکی باید از یک بازیکن ثابت که تخصص بازی در این پست را دارد استفاده شود. بادامکی یک بازیکن فانتزی است و نمی تواند بازیکن فیکس این پست باشد اما می توان از او به عنوان بازیکن ذخیره همچون آقازمانی استفاده کرد.

در ابتدای فصل نقل و انتقالات حمید استیلی قصد جذب پژمان نوری را داشت اما نوری راهی الامارات شد. متاسفانه در این پست بازیکن قابل اتکای ایرانی زیاد پیدا نمی شود. آندرانیک تیموریان که در آستانه پیوستن به استقلال است. آشوبی هم که به تراکتور رفته و قاسم دهوی هم نتوانست از مس کرمان رضایتنامه بگیرد. در میان بازیکنان آزاد فقط یک بازیکن شاخص ایرانی وجود آن هم حسین کاظمی است که فصل قبل را در استیل آذین گذرانده است. حمید استیلی اگر کمی هوشیار باشد می تواند کاظمی را برای این پست جذب کند پرسپولیس را در پست حساس هافبک تدافعی تقویت نماید.

نظرات 1 + ارسال نظر
روباه پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 13:46

یه سر به وبلاگم بزن..در ضمن نظر هم فراموش نشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد