رستوران ایتالیایی ژوانی ، شعبه مرزداران

تعریف رستوران ایتالیایی ژوانی را زیاد شنیده بودم اما تا به حال فرصت نشده بود سری به این رستوران بزنیم که در غرب تهران در ابتدای بلوار مرزداران و در نزدیکی بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع است.
روز جمعه تصمیم گرفتم این رستوران ایتالیایی را تجربه کنم. برخلاف خیابان های اطراف ژوانی که بسیار خلوت بودند، داخل رستوران بیشتر از حد انتظارم شلوغ بود اما خوشبختانه چند میز خالی وجود داشت.
تعداد زیادی پرسنل در این رستوران وجود دارند که اغلب آنها کار خاصی انجام نمی دهند. یکی از آنها ما را به سوی صندلی خالی هدایت کرد و منو را هم در اختیار ما قرار داد و با اندکی فاصله منتظر ایستاد تا غذا را انتخاب کنیم.
انتخاب من پاستای توسکانو بود که تشکیل شده از پنه، فیله مرغ، گوجه فرنگی گیلاسی، سس مخصوص توسکانو و پنیر پارمیزان. قیمت این پاستا 9500 تومان بود که به همراه یک سوپ و یک نوشابه صورتحساب من شد 12500 تومان.
انواع سس در این رستوران وجود دارد که من سس گوجه فرنگی تند و سیر داری را درخواست کردم که بسیار خوش مزه بود و لذت پاستا خوردن را دو چندان کرد. برخلاف انتظارم فیله مرغ در این پاستا فراوان بود و به طور کلی غذا حجم زیادی داشت و کاملا با خوردن این پاستا سیر شدم.
از دیگر نکاتی که می توان در مورد ژوانی اشاره کرد پرداخت صورتحساب پس از خوردن غذا و پخش موسیقی آرام در فضای زیبای رستوران است.
من باز هم به ژوانی سر خواهم زد و حتما باید پیتزاهای این رستوران را هم تجربه کنم.
از پاستای توسکانو عکسی که گرفتم که می توانید مشاهده کنید:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد